Halloj!

Hejhej!

Idag är det lördag, en härlig lördag! Vaknade rätt sent dock. Jättetrött efter vecka 2 i skolan. Menmen, det hör väl till.
Idag drog jag och syrran till stan och mötte pappi där. Så jag fick fixat ett set till, till min träning :) Jobbigt att bara ha ett och behöva tvätta efter varje användning mellan idrott i skolan och gymmet på fritiden. Så nu har jag 2 set, en sportbehå + ett mysset, innehållande mysbyxor och en mysig varmtröja :) Så jag är supernöjd!

Lite ovärt att visa, allt är svart förutom varmtröjan (röd). Och ni vet hur sånt ser ut.

Så nu är jag hemma här med pappi, som fixar mat, och jag, som ska starta The Sims 3 - Leva Livet! :) Awesome! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback