I just can't get enough

Hejhej!

Sitter här på spanskalektionen, min lilla busunge, o larvar mig bland blogg, facebook och övriga sidor. Laddar även inför imorgon, då hela 9A ska cykla (!) 2,5 mil till en sjö, där vi ska göra uppgifter, samt övernatta.. Utan utedass!!! Gaaaah! Att göra sina behov i skogen är inget som man direkt gör frivilligt, bland 25 andra elever. Nada! Aldrig!
Ne ni, det ska jag helst slippa.

Så idag blir det bara packa, packa packa. Jag ska göra allt så att det känns som ett riktigt hem. Jag är ingen natur-älskare direkt. Är en riktig sta'bo ;)


Kommentarer
Postat av: Petra

hej! va roligt att du går med i 9a för det gör jag också! :)

kram!

2011-09-14 @ 15:03:20
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback