Känn ingen sorg för mig Göteborg

Hej alla!

Igår var en riktigt lyckad kväll, med Håkan framför en, syrran vid sin sida, och konfetti över huvudet! Jag måste säga att det var en otrolig stämning, där alla sjöng, hoppade och sträckte sina händer högt upp i luften. Det var fantastiskt!

Det var drygt 19 500 st som var på konserten vid Stora Scenen i Liseberg! Förstår ni hur mycket 19 500 är, och hur många som ryms bara där? Jag blir lika chockad varje gång. När jag var på Håkans konsert nu under sommaren i Slottskogsvallen var det 20 000 där! :)

Denna gången hade jag varken med mig pappas digitalkamera som filmar i HD, eller min systemkamera. Nej, tyvärr. Så vid vissa tillfällen fick jag ta upp mobiltelefonen från 2008, med 2 megapixel samt ingen fokus.. -.- Men det är alltid något. Jag tänkte visa er dem, med allt ert tålamod!

Enjoy!

Vi väntar med iver, bara 4 timmar kvar tills konserten börjar!
Köpte btw, Håkan-kassen som hänger över min axel. Jättegullig bild :)

Snart börjar det!

Shiieet, denna va suddig xD Men nu är det igång iallafall!

Håkan :)

Hahaha, Håkan :)


På "Känn ingen sorg för mig Göteborg" kom det konfetti över oss! Vi stod precus under en, så det blev lite snö-känsla :) Jättefint!





Det var riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback