Being a geek....

God kväll! Sent nu, men ville bara göra ett litet inlägg innan jag kryper ner i sängen (förgott!!!). Idag har varit en jobbig dag som vanligt, dock en annorlunda eftermiddag då klassen drog till Göteborg för att få en liten speciallektion i Genetik på Sjöfartsmuséet.

Efter det var det snabbt hem för att vila lite, och sedan iväg till mostern för att öva inför söndag, då det är musikgudstjänst. Även om jag inte är personen man ska tala om Gud med, så är jag där för att jag gillar att sjunga och ställer gärna upp för släkten :)

Åh, nu är jag trött. Måste nog sova nu. Ville bara lägga in denna goa bilden som beskriver min åsikt precis :) I :love: Mr. Pegg ;) Enjoy!



And always remember....May the Force be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback