Bergrosa

God natt på er

Nu ska jag strax sova efter en kort skoldag med mycket förberedelser och intryck. Hade nämligen två muntliga nationella prov idag, ett i engelska och ett i matte. Jobbigt, men skönt att ha det avklarat!
Så sedan jag kom hem (10.45) har jag mest chillat och sovit i soffan, helt utmattad efter en jobbig vecka av nationella...Usch..Men nu är det inte mycket kvar som behöver göras. :)

Fick ett litet gölligt sms av Emma igår där hon tipsade (ånyo) mig om att vår lille Alex var på tv(!) :)
Inte långt dock, men av bra anledningar. Han var nämligen med lite i slutet av dokumentären om Breivik i rättegången. Vill dock inte diskutera det så mycket, eftersom jag tycker att han redan har fått påtok för mycket uppmärksamhet i media, alltså det han velat ha. Dem lägger ut alldeles för mycket information och för mycket detaljer. Så för mig räcker det där.

Hursomhelst, Alex's lilla insats handlade om att han vid Oslos minnescermoni spelade det vackra stycket "Bergrosa". :')

Har länkat dokumentären här från SVTplay. För övrigt är det en ganska bra dokumentär som är värd att se om man är nyfiken eller intresserad av något slag, det har man ju naturligtvis lov att vara. Alexander dyker upp vid ca. 54.34. Enjoy :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback