Festivalborg 2012

God afton på er!

Är hemma från den fantastiska skolan jag går i...*host*, och fick gjort en väldigt viktig sak. Jag har gjort klart för mig vad jag och mina vännor ska göra på Valborgsmässoafton.

Vet ni vad ni ska göra på Valborg än?

Vi ska återigen till Festivalborg som vi gått på både i 7an och 8an. Har säkert gamla inlägg därifrån, bl a när Erik Grönwall var där (:love:) och när en mindre bra var där, vafan hette han?...Shit, minns inte riktigt..får googla....
Meh..vänta..vad ska jag googla på om jag inte vet något om honom? Äsch...jag får återkomma till det :)

Hursomhelst, så är det Kapten Röd i år. *Naaaajjj!!!* Jaja, det är inte det roligaste, men det blir kul å dansa o chilla med tjejerna. Bättre än att sitta hemma iallafall :)


Så, ja, så blir min Valborg! :)

Hej!

P.S! Kom på vem det var! Det var Daniel Adams-Ray! Det komiska var att han kom upp när jag googlade följande:

"jag har givit dig allt och"  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback