Fredag den 13:e

God förmiddag på er, alla otursmänniskor! Ja, varför jag väljer att inleda inlägget på så vis, är att det är Fredag den 13:e idag! ;)

Någon som sett filmen Fredag den 13:e? Inte jag dock, gillar inte skräck så värst mycket, mer SciFi som ni säkert har fattat vid det här laget ;)

Idag blir det ev. åka till stan med syrran, har inte riktigt bestämt mig. Får hålla igen så gott det går med pengar nu efter mitt stora inköp av autograf ;)

Så vi får se! :) Ikväll händer nog inget speciellt heller skulle jag tro, det är ju somsagt otursdagen, och det betyder - inget bra på tv...:/ Det var väl synd. Let's Dance har ju börjat igen och sänder sitt tredje program för iår, dock är det riktigt brutalt tråkigt iår, ingen Alexander, inga andra roliga heller för den delen.. Hade velat gå på bio idag, se den nya "The Hunger Games", dock vill ingen se den med mig, buhu..Många säger att den verkar hemsk, so what? x) Jag är rå...:P

Nåväl, detta blev ett rätt så flummigt inlägg...som de flesta jag skriver xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback