Julius Von Dy

Hej.
 
Har gått så segt nu det här med bloggandet. Förklarade ju lite för ett tag sedan, men måste bara säga att det är mycket nu. Är med i julshowen här på skolan, många prov innan lovet, julklappar (6 kvar av 10) och julbak, julstädning, bio, ja, ni kan tänka er.
 
Kom hem sent igår efter att ha fotograferat en julkonsert i kyrkan som min moster håller i. Eftersom jag skulle åka med dem hem, fick jag ju hjälpa till att rigga ner alla ljus och stativ så det tog nästan 2 ½ timme. Var väl hemma vid 22.30 ungefär, och frusen och livsnjutare som jag är, lade jag mig i badet och värmde mig. Det var mysigt, även om jag höll på att somna ;)
 
Ni har väl sett nya kalendern? Det borde ni. Jag är väldigt emot uppföljare egentligen, men om man ser den som en egen kalender är den ju jättebra :D I början var jag...tveeek. Men nu är man inne i den, och den är ju lite småläskig ;) Ser fram emot morgondagens avsnitt. Greven har ju vaknat nu...var alltid rädd för honom när jag var liten och är lite fortfarande...(!) 
Så vi får se vad han kommer hitta på imorgon. ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback