Bel Ami

God eftermiddag alla fredagsälskare!

Japp, ni tror inte fel. Det är fredag idag! Så idag gäller det för oss alla att verkligen mysa och vila upp oss :) Eller ja, det gäller ju för er som inte har lov v. 7 (Höhöhö..)

Idag har jag varit hemma från skolan. Blev även tvungen att gå hem direkt efter nationella prov-uppsatsen igår. Fick hemskt ont i magen, ja, mer behövs inte säga. :)

Egentligen så missar jag inte så mycket idag. Det är ändåså bara Elevens val, och det går ju ut på att ha lite sådär småchill bara. Så det är lungt! :)

Bloggandet håller jag med om att det inte har varit det bästa. Men mycket beror på det där lagget såfort man skriver in rybaklover.blogg.se, det kommer upp någon ful skylt som begär lösen och användarnamn. Ingen aning hur den har dykt upp, och har heller ingen aning på hur man tar bort den.
Om den inte går att ta bort, så vill jag verkligen inte skapa en ny blogg. Då skulle hela bloggen få en helt annan personlighet. Här är allt samlat i olika arkiv, så nej, det är uteslutet.

Hursomhelst, jag kände att jag var tvungen att prata lite om ditt och datt. Jag såg även på Breaking Dawn's sida att Robert Pattinson's nya film Bel Ami har iallafall premiär i England den 9 Mars nu iår. Så jag hoppas att det är det datumet även i resten av Europa. Dock läste jag att denna inte kommer att visas på bio (!?), i thought (WTF!?) Så det betyder att man måste vänta tills den kommer ut på DVD..Åhh..:( Dem har inte riktigt kommit ut med något datum än iallafall. Så vi får se :)

Nu ska jag...chilla, och ta det lungt. Och på söndag, så blir det Så Ska Det Låta, då After Shave och Anders Eriksson gästar! :) MISSA INTE DET! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback