En dag när vindarna bär

Då var man hemma från ännu en skoldag. Bara tre månader kvar nu, sedan är det dags för gymnasiet! :)

Idag har varit en riktigt trött dag. Är fortfarande väldigt trött och vet inte riktigt vad det kan bero på. Har dock inte ätit sedan jag kom hem än, de kan vara det. Så jag ska nog käka lite, sedan har jag lite läxor jag måste göra. Tråkigt men sant.

Appråpå tråkigt, så är det nationella prov igen, muntligt i svenska. Vi ska sitta halvklass runt ett bord, lyssna på en text och sedan diskutera den. Imorgon är det jag och Ida som håller i diskussionen, alltså så hjälper vi resten av gruppen genom att ställa frågor och berätta lite om texten. Nervigt, men skönt att få det gjort!

På hemvägen idag upptäckte jag hur fort våren börjar komma. Har redan sett en hel kvadratmeter fylld med snödroppar i gräset. Fiiint! :love:

Ser att jag även behöver småstäda lite på rummet, tycker jag... Det är inte alls farligt, men lika bra att få det ordnat innan det blir värre. :) Lite ovaligt av mig att resonera så. Hursomhelst, ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback