Happy Valentine's Day!



Ja, kära vänner!

Glad Alla Hjärtans Dag på er! :) Hoppas ni får er en riktigt mysig afton med era nära och kära, eller er käreste :)

Jag antar att många håller på att göra sig iordning inför sina dejter nu såhär dags. Hur nervösa och spända alla är inför träffen. Kanske för att man är rädd hur man ska bete sig, eller om man inte är tillräckligt fin, ja vad vet jag? :) Jag är inte så värst erfaren. ^^

Dock betyder inte det att jag inte ska vara ensam på Alla Hjärtans Dag, nej nej. Jag har Robban på väggen, Alex på hyllan och mina kära systrar här hemma, så det ska gå fint det :) Alla Hjärtans Dag måste inte betyda att man går på dejt eller så, jag anser att det är en dag då man ska uppvakta dem personer som står en närmast. Som familjen till exempel, och vänner :) I mitt fall, familjen :)


(Här är en gammal gullig hälsning från Robban - Min humor (Y) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback