Sci-Fi mässan

Just nu är jag väldigt nöjd med min tillvaro :) Jag insåg precis att mars månad kommer att bli exemplarisk! :) Först, den 4 Mars - Så Ska Det Låta då Alexander gästar! :)
Sedan den 7 Mars - Claes Eriksson - ett event han valt att kalla "MAX" :)
Och nu då, den 31 Mars - SciFi-mässan! :) Samma som jag var på förra året, i höstas! :)

Jag blev oerhört glad när jag hörde detta eftersom jag trodde att jag skulle behöva ett helt år på nästa. :)

Dessa gäster kommer på mässan:


Ser fram emot att se John Sheppard och Max Rebo, givetvis :)

Gick även in på Fotomässan för att kolla när den var, men tydligen vill dem bara satsa på fotomässan i Stockholm. Dem tar alltså bort den i Göteborg. (Nej!)

Nåväl, SciFi får duga :) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback