Claes Eriksson - MAX

Som jag har berättat tidigare så ska jag nu iår på Galenskaparna & After Shave's 30-års jubileum i Göteborg, och som ni vet så är jag fruktansvärt otålig eftersom jag nu tvingas vänta i 9 månader innan jag får se dem igen!


Men....................


Igår kväll så var jag inne på deras hemsida och såg att Claes Eriksson ska nu i mars ha en egen show, och ha en turné med den showen runt om i Sverige..Bland annat i KUNGÄLV! Så nu är biljetter bokade och så sitter man här, glad och pirrig! :) Har aldrig sett Claes IRL förut, och han är ju såklart en av mina stora favoriter..Förresten, man kan inte ranka någon slags favvo-lista när det gäller dem. Alla är lika bra! :) :love:

Men ja...snacka om en som är glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback