Dagens bild

Dessa små söta duvor har ju redan sedan 2009 haft små projekt emellan åt, och dem verkar verkligen tycka om varann, så, det är ju fint. :)


Men den största anledningen till att jag valde just den här bilden, är den att Alexander har just den minen som gjorde att man föll för honom i ESC. Den där..ja, hur ska jag förklara den? Den glädjefylla blicken, ja..ni ser ju själva! :)


Även om jag nu under snart fyra års tid har verkligen gillat Alexander, så vet ju alla att allt sånt håller på olika mycket "galet", periodvis. På senare tid har det inte hänt så mycket kring Alexander, och man har inte riktigt känt att, han verkligen finns. Att han lever. Men denna bild gjorde att jag fick en tillbaka-blick och blev pånytt lite småförälskad. :love:


Ser fram emot den 4 mars på svt1 :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback