Dagens bild

Ja, denna lilla krabaten har man inte sett här på bloggen på år och dar, inte sant?

Den första man kan skylla på, som är den riktiga boven i det hela, är ju jag naturligtvis. Jag känner att jag inte alls har lagt ner den tid som han förtjänar.

Sedan så har han ju haft sina julkonserter nu under hela december som det finns ett par videoklipp på youtbe från, men inte mer än det. Det är svårt att veta och få reda på sånt som sker i Norge. Det är lite roligare när det händer något här i Sverige, inte sant? ;) Det är ju det alla väntar på. Vi får hålla tummarna att han kommer tillbaks igen till Sverige så att man får träffa honom igen! :)

Kanske man kan få en liten autograf även på hans senaste skiva som han släppte i somras "Visa vid vindens ängar". Har ju på dem två första, men hade gärna velat ha på alla tre! :) Hoppas det även kommer en fjärde. Fast det kanske man inte kan begära riktigt ^^

Hursomhelst, så känner jag att jag har kommit ifrån honom lite. Inte känslomässigt, utan...jag är helt enkelt, oinformerad på vad han håller på med just nu. Det kan vara för att han är för det mesta hemma och firar jul och nyår kanske ;) Det är ju trots allt den 7/1-2012 och den 7 Januari är det ju ortodox julafton, som hans föräldrar firar. Många är orotodoxa i Ryssland.

Så..Godjul! :) Vå får helt enkelt vänta å se :) Men man har ju fortfarande en mängd bilder kvar för det, eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback