Cockpit

 
Hej på er! 
 
Japp, på semestern blir det alltid lite sämre uppdateringar, men så är det ju. Har varit på gymmet en hel del, samt hela dagen igår ägnade jag hos farmor och farfar med att hjälpa dem med trädgårdsarbete. Jag klippte gräset, hackade ogräs och städade deras lekstuga som vi lekte i som barn, som farfar också byggt själv. :) Så det var jätteroligt. Jag känner nu efteråt att jag har lite träningsvärk efter det och zumbapasset jag körde på morgonen samma dag.
 
Idag har jag iallafall haft det underbart med systrar och far i Göteborg! :) I väntan på en rolig bio, gick vi runt i Göteborg, fikade lite och spanade in Gothia Cup. Mängder med folk från hela världen! :)
 
Och bion ska vi inte tala om hur bra filmen var! 5 av 5! Har ju hört tidigare att den skulle vara rolig hela tiden och den får 4 och 5:or i alla recensioner. Jag håller med till fullo. Man satt och garva hela filmen och den är bra regisserad, bra manus och en skyhelvetes bra skådespelare de har valt till huvudrollen. Även Björn Gustafsson var riktigt bra. Mer av honom i både tv och film!
 
Så ja, ska ni se på film så...se den. Denna ska jag till och med köpa när den kommer ut. ^^
 
 
5 av 5 toasters. Kanonkul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback