En dag är prinsen här..

Hej på er!

Idag var det sista dagen på Aroseniusskolan. Sista dagen då alla i klassen samlas och gör vettiga grejer. Imorgon blir det KLASSENS DAG, då vi ska äta i Göteborg och sedan gå på bio och se den nya "Snow white and the huntsman". Verkar bra. :)

Sedan på torsdag är det ju avslutning. Då samlas vi en kort stund i klassrummet, fikar lite, delar ut betygen, kramar lärarna hejdå, och...går. Så tillhör man inte den skolan mer. Konstigt. Just nu känns det rätt lugnt. Men jag tror att i slutet av sommarlovet eller början på gymnasiet kommer kännas "Hallå? Vad gör jag här? Ska inte jag vara i skolan?". :P Jag tror man vänjer sig. Det gör man alltid. Dock känns det så konstigt att inte tänka mig att gå med min gamla klass, som jag gått med ända sedan lågstadiet. Nu blir man själv helt plötsligt..

Hur som helst. Ikväll blir det iallafall roligt. Då är det niornas bal, så jag har precis duschat och noppat ögonbrynen och ska fortsätta med sånt tjafs ett tag till. Sedan bär det av till Anna där hon ska göra frisyr på mig och vi ska tagga lite..;)

Ha nu en trevlig kväll! :)


Ja...vad är en bal på slottet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback