Maskeradkläder..


Hej på er! Idag är det lördag om ni inte visste det!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, åtminstone göra iordning mitt rum lite. ^^
Snart är det somsagt spexfoto i skolan och jag vet vad jag ska vara om jag lyckas få tag på dem sakerna tills dess. Men innan har jag suttit en hel del och sökt på olika maskeraddräkter för att se om det finns någon rolig dräkt med bra pris.

De flesta är väldigt dyra, så..njaa. Det känns inte så bra. En annan sak som jag stört mig på vääääldigt länge, är att maskeradkläderna är uppdelade i män och kvinno-maskeradkläder. Det klart det måste vara så, eftersom vi är skapade olika, visst. MEN... det som stör mig är att männen har bara roliga maskeradkläder, där dem är riktigt roligt fula, som det ska vara. Medan kvinnorna ska bara vara snygga och sexiga, inte ett dugg roligt? Kläderna heter till och med något med "sexig" i början..

Här ser ni skillnaden...usch...Om jag någon gång ska köpa, ska jag köpa på herravdelningen. Oh yeah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback