C. Eriksson - MAX

Åh, vad jag är taggad inför imorgon!!!!

Ja, då får jag äntligen chans att se RIKTIGA Claes. RIKTIGA! :D

Åh, Ja, han är verkligen en förebild! En man inspireras av och mår riktigt bra av att lyssna på! Så imorgon då smäller det! :)


Jag tror de flesta som är födda samma år som mina föräldrar vet mycket väl vem denna underbara människa är. Det är svårt att veta för er som är under 20 kanske, men för mig är det glasklart.
Det han säger, gör och tycker är bäst (XD). Nä, skämt å sido. Jag tycker att han kan blanda poesi, humor och politik i ett! Det är det som gör honom så bra. Det är väl därför det har gått så bra för Galenskaparna (& After Shave). Det mesta dem har gjort är Claes's grund-idéer.

Hursomhelst, ni lär fatta noll, men ja. Då får ni väl göra det xD Ville bara säga det eftersom jag är så glaaaad :) Man kan inte riktigt beskriva varför man gillar honom och resten av gänget. Det handlar mycket om nostalgi, men även att dem i ren allmänhet är riktigt bra. Sådan humor finns inte längre. Varje onsdag går jag ju på steppkurs, men jag struntar i den en gång pga. detta. Det är så värt! :D


De' ska va' gött å' leva, annars kan de' kvitta. Fiiint, å' leva, annars kan de' kvitta. Lätt å' leva, annars kan de' kvitta. Spring inte runt å' vela. Då sabbar du de' hela. Spring inte runt å' veva. De' ska va' gött, gött, gött, göööööött, å' leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback