Dagens bild

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm härliga tider!

Det känns som igår då man satt där på högspänn med förväntan om en fantastisk konsert!

Jag kan ju även avslöja att den var bättre än förväntat! :)

Bilden är tagen av mig, och är från introlåten :) Är riktigt nöjd med att jag fick chansen till en så bra bild, bara med en usel digitalkamera, och jag märkte först hemma att jag tagit den bilden! :)

Jag minns även att, när vi satt på högspänn innan konserten när det var ca en kvart kvar, så kunde vi se dörröppningen vid scenen. Det gick folk där hela tiden, för att rigga med instrumenten, mickarna eller ställa ut vattenflaskor till alla i bandet. Varje gång någon gick förbi hoppades vi på att det skulle vara Alexander man fick sig en skymt av. Tyvärr var det aldrig det, bara arbetare. När det gått en stund satt vi och lyssnade på Roll With The Wind, men hade fortfarande ögonen riktade mot dörröppningen. Under en sekund hoppade vi till och fick en slags panikkänsla. Alexander hade gått förbi! :D Både jag och Jasmine hoppade till och hyperventilerade ett långt tag efteråt. "Såg du??" "Det var Alexander!" "Åh, herregud!" "Shit!" Så höll vi på ett bra tag och vi kunde inte riktigt släppa det ! :)

Konstigt ändå, att en sekund kan vara så himla speciell, när man någon timme tidigare faktiskt har träffat honom och kramat honom? Liksom, whuut? Det var en riktig speciell sekund som jag nog aldrig kommer glömma. Den betydde nästan mer än själva konserten(!?) Haha :) :love:





Kommentarer
Postat av: Elvira

Sikka benmuskler!

2012-03-06 @ 17:45:32
URL: http://frokenhool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback