Fysik skall byggas utav glädje - av glädje bygger man fysik

Om ni läser rubriken, så antar jag att ni hajar det här med nationella prov...-.- Dock är rubriken skriven i total ironi...

Är riktigt trött efter en hel förmiddag av nationella. Jag fick till och med skita i steppen idag (!), så ja. Nu är det riktigt synd om mig. Har även väldigt ont i huvudet och fryser. Låter säkert som en hypokondiker(^^), men ja, så mår jag.

Tänkte att jag skulle trösta mig med att lägga mig i sängen, kura ner under täcket, och sätta på den nykomna Breaking Dawn - Part l !

Enjoy!....till mig själv :)


En liten kul bild jag ritade spontant ! ^^
Känner ni igen scenen? :P

Kommentarer
Postat av: Petra

hej! är det bella swan ocg Edward cullen? :)

2012-03-21 @ 13:00:04
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback