Internationella kvinnodagen

YES! Det kan vi!

En sådan här dag bör uppmuntras och engageras i! Dock ska det ändå vara en naturlig och självklar sak. Egentligen så borde ju inte denna dagen finnas, eftersom det borde vara kvinnans dag VARJE dag. Det är precis som om det är männens dag resten av alla 364 dagarna om året. Eller?

Men hursomhelst, självfallet bör detta uppmuntras, inte sant? De flesta av mina läsare här antar jag är kvinnor så ni håller väl med mig antar jag. Jag har aldrig hört talas om kvinnor som inte är feminister. Muslimer kanske isåfall?

Hursomhelst, ta lite extra plats idag tjejer, ni som aldrig får stå i centrum. Ta för er bara! :)

Idag är det MINSANN Alfahonans dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback