Les Misérables

Go kväll alla torsdagsbarn som är vakna vid övergången till fredag(!) :)

Hela kvällen för mig har utgått på att sova och dra på syrrans estet/musikal-konsert på hennes skola. Riktigt bra, uppdelat i två akter, en för esteterna, alltså sång, gitarr, trummor och random bas, och andra akten för musikalarna som gjorde en förkortad version av musikalen Les Misérables. Väldigt bra. Även syrran deltog där i några roller, små dock, men med betydande isatser ;)

Så nu ska jag SOVA ånyo, är riktigt trött efter dagen som varit, och imon, matteprov..-.- Tråkigt men sant. Aja, sånt är tydligen livet, och så ska det tydligen se ut å' :)

Godnattisar på er!

P.S: Ett klipp som alltid ploppar upp i mitt huvud när jag hör ordet "Broadway" eller "musikal". Jag tror ni fattar varför när ni ser detta. Enjoy!

(Film: Bring it on)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback