Studiedag

Hej bästisar!

Det har varit en underbar helg med många event och mycket umgänge! I fredags var jag med tjejerna, en liten visit hos Anna, sedan Var jag på bio med Pappi mitt i natten, och...vad gjorde jag i söndags?....Jo just det, jag var och shoppade lite med mammi, janni och syrrorna och köpte hem lite nya träningskläder! :) Så var det ja, och sen igår så myste jag lite med familjen och idag ska jag på badminton! :)

Har bara spelat badminton i skolan, men idag har vi bokat två banor så hela familjen kan spela, najs :)

I morgon är det skola igen. Jag har två muntiga nationella kvar samt lite småsaker kvar i skolan, så det är rätt så chill, eftersom det bara är tre dagar :) Det är även Aroseniusdagen så där försvinner ju lite av lektionerna :) Vår skola firar varje år Ivar Arosenius, fråga inte mig, men vi gör det iallafall...^^ Men skolan för övrigt är inte så trevligt...

Nåväl, nu ska jag äta något så man är pigg inför ikväll! :) Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback