Han Solo - my hero

Läs artikeln så diskuterar vi den nedanför.....
 
 
 
 
Som ni läst i något av mina tidigare inlägg så var ju jag rätt negativ till det här med Star Wars Episode 7, och det är jag fortfarande, än sålänge. Men...en liten positiv grej vore ju om det var de gamla skådespelarna, naturligtvis. Då, kan jag tänka mig att se fram emot det lite mer. Harrison har ju hela tiden velat att Han Solo skulle dö i "Return of the Jedi", för att filmen skulle få en mer tyngd.

Tur att det isåfall inte blev så, så om källan stämmer, är jag väldigt glad över att han vill ställa upp igen. Han Solo är ju en av de bästa karaktärerna genom tiderna! Även Darth Vader då...^^
 
Så...ni ser ju även att Disney har rättigheterna till Indiana Jones också, vilket betyder att efter Harrisons medverkan som Henry Jones Jr. kanske även det lever vidare och någon annan tar över, vem vet? Vet som sagt inte vad jag tycker, kommer aldrig nånsin kunna se någon annan som Han Solo eller Indiana Jones...aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback