"I choose a mortal life"

Äntligen har det kommit! Smycket jag väntat på så länge. Arwens vackra halsband som hon sedan ger Aragorn, som en symbol för att hon väljer att leva ett dödligt liv tillsammans med honom, istället för att segla över havet med sin far Elrond och för evigt vara odödlig.
 
Rätt så fint, eller? :) Inte bara att detta smycke symboliserar en sådan vacker historia i böckerna, rent estetiskt är ju halsbandet underbart! Sett att det även finns som örhängen, men dem behöver ju inte jag som inte har hål i öronen ;) (Tål inte det)
 
Dessutom tjänade jag en hel del. Detta är helt nytt/oanvänt och nya på nätet kostar över 600 kronor, detta fick jag för 156 kr + 14 kr i frakt. Precis lika bra kvalité, perfekt! :)
 
Så vi får se när det blir av att bära denna vackra skapelse, kanske vid lite mer särskilda händelser. Ska ju till doktorn imon (årlig undersökning)....kanske passar då? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback