TwiNight - Afterglow

Ja, där var den sagan slut... Känns tomt på något vis, att det inte kommer något mer. Däremot så borde det ju räcka med fem filmer men ja, det är tiden innan filmerna man kommer sakna mest. Längtan och nedräkningen.
 
Men om vi ska prata om filmen nu då, så var ju den riktigt riktigt häftig! Wow! Jag menar, väldigt olik de andra filmerna. Alla är så annorlunda, på ett överraskande sätt. Jacob är ju numera präglad av Renesmee, Bella vampyr och Edward...gillar verkligen honom i filmen för att..han känns inte lika stel och överbeskyddande nu eftersom Bella inte är lika "ömtålig" längre. Tror han kan släppa loss mer, hehe. Även kul att se Bella bli lite agressiv för en gång skull ;)

Ja, nog om det. Den var bra iallafall, och man förstår varför sista delen har 15-årsgräns. Finalen på filmen är faktiskt inte speciellt vänlig och ja, inte för att jag anser det vara något problem för det är ju i det här fallet någonting fint, men det förekommer ju en sex-scen men ja...det är iallafall inte därför den bör ha det.
 
Men oavsett...dessa midnattspremiärer är så sjuuuukt mysiga! Både förra och detta årets TwiDay/TwiNight har blivit jättebra. Jag och Linnea har så kul :)
 
Och som vanligt köpte jag mig en liten mugg. Vart en meny där det ingick dricka, popcorn och ett armband. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra med armbandet, jag menar..är ju inget sånt fan, men, ja den spar vi..! ;)
 
Varje person som ska på Twinight får även ett pass att visa vid ingången så man kan gå ut och in som man vill. Fick ju även ett förra året. ^^
 
Ser ut som en riktig fanhylla...haha! Lugn, är fler grejjer på. Min Han Solo, massa andra filmer och min Star Wars-bok ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback