För att du är här

Jag hade nog passat som vampyr
 

Mycket på gång nu. Idag vet jag inte exakt vad som sker. Kanske drar en go bio senare med syrrorna? Vem vet? Eller så går vi helt enkelt bara ut.
 
Senare under månadens gång ska jag se till att få bokat två biljetter till TwiNight, som vi var på förra året, fast som då kallades TwiDay som då visade Twilight-Breaking Dawn Part 1. Iår blir det lite annorlunda. Nu visas bara Part 1 & 2 till BD. Så om vi vill se alla fem filmerna i följd får vi åka till Stockholm. Hade gärna gjort det, gillar ju att vara crazy som ni vet, men då kan inte min syster. Så det får bli här i Göteborg.
 
Sedan blir det då, den 26 Oktober - Skyfall. De firar ju 50 årsjubileum iår, härligt. Så många bra filmer, att det fortfarande kan hålla. Det är otroligt. I förra inlägget bloggade jag ju om den fantastiska låten med Adele som blir filmens "Theme Song". James Bond-filmerna är ju kända för sina långa, häftiga intron med en speciell-skriven låt till. Så det blir spännande. Kul att få gå på premiären också. :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback