Kanelbullens dag

 
 
Någon annan som firat Kanelbullens dag idag? Det har iallafall jag, Linus och Ossi gjort. Drog ner till Ica på håltimman och köpte varsin kanelbulle som det var extrapris på idag, samt mjölk och Cocio. Eftersom det är kampanj för Rosa Bandet nu samtidigt, så var bullen klädd i rosa form samt strösslet var rosa-vitt.
 
Så nu sitter vi här. Grabbarna spelar Terraria och jag Minecraft. Älskar håltimman på torsdagar, man hinner varva ner och göra det man känner för. 
Däremot...lite tråkigare nyheter.. eller det låter säkert lite fjolligt, men inför imorgon har jag två prov samt en läxa, som jag inte riktigt kan ännu. Så det blir kanske till att ställa in CXWORK-passet och spinningen idag...Fasen! Jag som var så taggad...:/ När jag tänker efter kanske det är bäst så, med tanke på att jag har stukat samma finger igen på idrotten..? Hur dålig får man vara, tänker jag! Haha, nåväl, jag tycker om mig iallafall och de är det viktiga. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback