Let's ZUMBA!

 
Idag blir det Zumba igen, gött.
 
Sedan blir det bara myyyys. Som jag sagt tidigare, denna veckan är väldigt chill. Däremot varar det inte så länge. Två prov nästa vecka, sedan lov då, men direkt efter lovet, Psykologiprov samt spanskaprov. Så ja...SÅÅÅ chill är det inte ;) Men man får passa på nu när man är rätt så ledig.

Blir skridskor med skolan på torsdag. För mig blir det däremot promenad. Äger inga skridskor, samt att jag...kan inte åka. ^^
 
Sitter nu på Naturkunskapen och förbereder mig inför provet nästa vecka. Lyssnar samtidigt på "Visa vid vindens ängar" med Alexander. Fin :love:
 
Har två favoritversioner. Alexanders och Håkan Hellströms :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback