Like Humans Do

Tjeeeeenare!
 
Inte blivit mycket bloggeliblogg alls nuförtiden, eller hur? Vet inte riktigt, kanske för skolstart? Ja, vem vet? Vill bara säga att den nya skolan är myyycket bättre än jag trodde, och jag visste att den var bra. Bara för att den ligger nära och lite isolerat i en förort betyder det inte att kvalitén automatiskt blir sämre. :)
 
Har precis varit och duschat och småplockar lite här på rummet. På sommaren har aldrig jag täcke i påslakanet för det blir så varmt, men i flera nätter nu har jag frusit så himla mycket, så det är nog dags att bädda in det igen. Hösten är här! Ja!
 
Imorgon fyller även morfar-gubben år! Så vi får nog fira honom med släkten idag. Det är sagt att det ska bli ett partaj, men vi får se. ^^ Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback