Starts to count down...

 
Detta ska jag gå på om lite mer än en månad!
 
Igår kom pappa förbi med biljetterna. Inte såå längesen jag faktiskt såg och fick träffa Alexander igen. Men, så tipsade min vän Ebba om att han skulle komma till Göteborg, och gissa om jag blev ivrig? :D Faktiskt första gången hittils som jag får se honom två gånger på samma år. Förutom 2010 då, men tycker inte det räknas...;)
 
Även denna gången följer pappa och mina två systrar med mig. Skönt att ha dem! De tyckte faktiskt det var riktigt bra på allsången nu tidigare i sommar, så alla ville med. Och inte nog med det.....det är på första raden, alldeles i mitten! Mmmmmm.....:D
 
Så jag ser verkligen fram emot det! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

VARFÖRRR så långt från Malmö? ;)

Svar: tyvärr....;) <3
Ottilia

2012-09-21 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback