Det tog så lång tid att bli ung

Ikväll var vi hos farmor och farfar och hälsade på. Drog över lite så missade början av Episode ll - Klonerna anfaller. Men, det gör ju inget när man får chansen att träffa sina släktingar. Star Wars kan jag se NÄR JAG VILL. 
 
Sedan så har jag dammtorkat heela mitt rum, behövdes. Blir JÄTTELÄTT dammigt här i lägenheten. Vi tror det kan vara något med vår nya torktumlare, för detta började ungefär då vi hade fått den nya. Men ja. Så nu får man damma väääldigt ofta. Men..det blir ju tillslut inte så ofta eftersom man hela tiden veeet att det bara kommer en massa damm igen. Ja, det är ju konstigt eftersom vi inte har några djur eller så, så då måste det vara torktumlaren.
 
Sedan har ju även H. Hellström's sjunde album släppts på Spotify idag! Har lyssnat igenom den några gånger och den är inte dum! Favoriterna än sålänge är ju då, givetvis Det kommer aldrig va över för mig samt Pistol. Men vi får se.. Det tog ju ett tag innan jag reagerade på "Jag vet vilken dy hon varit i", och sedan blev det ju favoriten. Så vi får se. Det gäller ju att rålyssna och ladda upp så man kan hänga med i texterna sedan när det väl är konsert till sommarn'!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback