Primater med topplån - vilken toppkväll!

(Man fick ju ej fota eller filma, men innan fick jag mig en...bild) ^^
 
Igår hade jag ont i käkarna hela kvällen. Så mycket man log och skrattade! Detta var verkligen en riktigt genomtänkt föreställning med bra fakta och bra humor. Bara de öppnar munnen egentligen, så blir man på fnisshumör. 
 
Ja, det var riktigt kul att äntligen få se dem "in action"! Det går inte riktigt att beskriva heller vad det handlade om, eftersom båda akterna var kopplade och indelade i olika kapitel, men allt handlade om hur vi är som människor, vilka drifter vi har och olika situationer som vi befinner oss i, hur vi reagerar osv. Anders & Måns hade valt att kalla sin show "Primater med topplån" eftersom vi är en djurart som är indelade i gruppen Primater, samtidigt som vi lever i denna morderna tid. 
 
Ja, det låter säkert skita tråkigt när man beskriver det såhär, för jag märker nu att det låter som det var någon föreläsning om naturkunskap. Men det var det verkligen inte. 
 
Jag föreslår att ni går på föreställningen innan det är försent, för jag vet ingenting om den kommer ut på DVD eller ej. Men Gud, vad man skrattade, och ja, vad man mådde bra efteråt. 
 
Anders & Måns = Underskattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback