Söndag.

Nu är två av sex avklarade. Eller ja, inte för att det är en börda och ett måste att se alla filmer. Det är ett rent nöje. Blev väldigt fina färger på pappas 46" tv. Episode 4 såg jag hos pappi, och Episode 5 hos mammi. Pappi är väl lite mer insatt i filmerna än vad mamma är. Hon förstår inte riktigt grejen. Men hon försöker iallafall. Alla kan ju inte falla för scifi-filmer. Men ikväll kommer Jedins återkomst. Det kommer bli väldigt bra, eftersom det är..vet inte om man törs säga det, men en av de bättre av filmerna, enligt mig. Gråter varje gång :')
 
Idag är det tid för föreberedelse av mitt nationella-tal i svenska. Gaaah..så tråk! Har knappt börjat och talet ska hållas imon. Fick alldeles för lite tid. Fick reda på det nu i veckan, så ja. Vi får se. Brukar lösa problem på mitt eget vis i slutändan.
 
Ha en någorlunda söndag :) Även om det är..söndag ^^ Så gör det till något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback