Flera flugor i en smäll

Om ca 2 veckor börjar skolan igen, och för min del - på en ny skola. Det känns fortfarande skitkasst, tyvärr..Men man ändrar sig förhoppningsvis med tiden, det brukar vara så, och det är det svaret jag får av alla jag beklagar mig hos.
 
Att jag inte uppdaterat på en vecka, är synd. Men nu vill jag verkligen njuta av det sista av mitt lov. Men veckan har väl innehållit lite blandat, vilket är tur.
 
Vi var under en hel dag i Helsingborg för att titta på när syrran sjöng på Helsingborgsfestivalen, vilket var väldigt roligt att se. Hon spelade ihop med "The Golden Generation" där Leif (Rockprinsen) Carlsson är sångare. För att ni som är födda lika sent som jag ska förstå vem denne man är, kan man lätt förknippa honom med att han är pappa till Andreas Carlsson i Idol-juryn.
 
 
 
Igår var vi och simmade i en utomhusbassäng med pappi. Gött att variera sina bad-miljöer. Sjöar och hav är härligt, men kan tillslut bli lite tröttsamt, då är det gött att veta att man kan bada i blått kranvatten...;) 
 
Vad har vi gjort mer......hmm...ja, lite trevlig shopping är ju aldrig fel. Köpt ny tv till vardagsrummet samt till Linnea. Tidigare har bara jag och Elvira haft varsin, och nu vart det hennes tur. Och vardagsrummet ska vi inte tala om..(!) Efter att de bytt ut tv-möbeln mot en annan, blev vi tvugna att slänga vår fullt fungerande tjock-tv (vi var nog de sista tjock-tv-ägarna) eftersom den inte fick plats. Så hela sommaren har vi haft stående våran husvagns-tv som bara är 15 " eller något. Ne, inte kul. Men det är så det blir, när man inte har råd att köpa såfort det krävs något. Men nu har det blivit av. En fin 46" SmartTv från Philips. 
 
 
Sådär, nu har jag skrivit av mig lite, och gottgjort försening av inlägg. Hade bloggat om allt jag berättat om nu här ändå, men bara uppdelat, så det hade inte gjort någon skillnad.  ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback