Catching Fire

 
Äntligen är det dags för min och Jejes alldeles egna dag. Det blir extra speciellt eftersom vi inte kan ses så mycket på fritiden. Jag menar, vi bor i samma kommun och går på samma skola, men när jag har aktiviteter och hon har ännu fler aktiviteter efter skoltid så blir det inte så mycket av 'et. 
 
Min födelsedagspresent till Jennifer, som fyllde år i september, var just det, att bjuda henne på bio och innan äta middag på biografen. Först nu har vi verkligen tid, och det ska bli skitkul!
 
Vi har valt att se The Hunger Games: Catching Fire eftersom vi var och såg första filmen tillsammans och tyckte den var riktigt bra. Dessutom säger ju alla att denna ska vara ännu bättre så det blir nog värt pengarna.
 
En bra start på en kommande riktigt bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback