Dagens bild

 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Åh vad kul! :D Håkan och MCR är mina absoluta favoriter, älskar de mest av allt i hela världen! Får försöka skriva mer om MCR, lite svårt bara när de inte kommer släppa något nytt eller så. Men jag ska se vad jag kan göra :)

Svar: Ja, jag blev glad när jag fann din blogg. Och att du heter Ellen SKYWALKER gör det hela ännu mera intressant. Det råkar inte vara så att du gillar Star Wars och liknande också? :P Eller är det så fantastiskt att du verkligen heter det i efternamn? xD Jo, jag förstår detta. Dagen d de gick ut med att de skulle splittras var man ju knäckt.. Skriver ibland om dom jag med, men ser inte ut så med mitt bloggnamn och hedern etc. Alexander Rybak (om du vet vem det är) tar också mycket plats på bloggen. Men åter igen. Kul att hitta någon som är lite lik. De flesta bloggar handlar ju inte så ofta om varken Håkan eller MCR. Har ju varit på...6 konserter med Håkan, tror jag. Alla har varit lika bra. Skriver även om dom varje gång. Hittade din blogg på "Synas", och inlägget då du berättar om att du träffade Håkan i GBG etc. Roligt!
Fick tyvärr aldrig chans att gå på konsert med MCR...:/ Hade nog varit fantastiskt.

Gott nytt år! :)
Ottilia

2013-12-30 @ 19:54:13
URL: http://ellenskywalker.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-12-31 @ 13:24:26
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback