Shirework

 Känslan när du inte orkat blogga på en vecka...(!)
 
Ja, sorgligt men sant. Har velat, och planerat inlägg i huvudet, men inte ens haft orken att överföra bilderna från julafton eller nånting. Och nu, 6 timmar innan tolvslaget, början på det nya året, så har jag tid att blogga. Eller ork, eller lust. Ja, det kvittar.
 
Jag som även alltid har summering av året. Men det ska jag försöka fixa innan tolvslaget. Under dessa timmar ska jag få till allt. Om julen, mellandagsrean, övrigt och nyår givetvis. Även en lista om bra saker som sker under 2014 och (eventuellt) dåliga som man redan vet ska ske. Däremot kommer jag inte på några just nu. Vi får se. :P
 
 
Nu är man rätt pirrig....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback