Star Wars - The Complete Saga

 
Ääääääääntligen! Beställde den i förrgår, idag fanns den i brevlådan. Jag undrar själv, och många som känner mig undrar nog..varför jag inte köpt den tidigare? Jo, lite beror ju på ekonomin. 599 :- har man inte heeela tiden, därav att man avvaktat. Men nu när man jobbar och fått studiebidrag för juni månad så förtjänar man att köpa det man älskar allra mest. I mitt liv, många saker, men i det ingår givetvis Star Wars. Givetvis!?
Så jag är vääldigt glad idag. Underbart! Sitter och tittar just nu på Episode IV och njuter av dess kvalitéeee i både audio och bild. Har ju innan bara haft dem på min hårddisk med världssämsta kvaliten, vilket gjorde det väldigt tråkigt att se dem på min tv. (Det är ALDRIG tråkigt att se SW, men man kan säga att det gjorde inte hela stämningen bättre, om vi säger så). Ser även fram emot att titta på de tre skivorna med extramaterial, kommentarer från skådespelarna, borttagna scener, etc.
 
Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback