Vilket år

Hej på er!
 
Vart lite segt nu med uppdatering här. Det inser jag. Men man får nog ha lite överseende med att det är sommar och väldigt fint väder varje dag..Förutom idag då, eftersom det regnar. Kanske därför jag har tid att sitta här nu då..? Nåväl..
 
Igår kom lönen från sommarjobbet in på kontot. 5460 :- rakt in på sparkontot, det är inte illa! Förra året var jag ju sjuk i 3-4 dagar och blev tvungen att stanna hemma från jobbet. Däremot tror jag det var jobbet som smittade mig. På dagis sprider sig bakterier otroligt fort. Men iår lyckades jag vara på plats alla de 75 timmarna.
 
Om 1 ½ timme drar vi iväg till Helsingborg över dagen. Kommer berätta mer om vistelsen där senare, och med bilder förhoppningsvis. Under tiden får man ladda klart kameran och käka lite frulle. Får se om jag lyckas få fram någon frukost, familjen ockuperar köket och har "Vilket år" med Bo Kaspers på repeat...:) Ha det sålänge!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback