Allsång på Grensen 2013

Läääängesen det var något med bloggens huvudperson, inte sant? Det var ju trots allt under hans medverkan i Let's Dance jag hade flest läsare, vilket jag förstår, eftersom många fans hittar en blogg vars domän är rybaklover.blogg.se. Men på den tiden var han ju aktiv varje vecka, mycket stod i kvällstidningar, mycket skrev han själv, många klipp på youtube. Ja ni vet säkert. 
 
Nu är han också aktiv. Hela tiden. Det är en del av honom, gissar jag. Att hela tiden skapa. Men numera mest i Norge där man tyvärr inte kan åka hux flux. Har ju även ett arbete som börjar imorgon. Så för mig finns det inte så mycket att skriva om mer än att dagligen påminnas av hans fina person.
 
Däremot! Kommer här lite uppdateringar om sommarens alla event. 
 
3-4 juli: Allsång på Grensen - den norska versionen av Allsång på Skansen. Han har varit på Grensen två gånger tidigare samt två andra gånger på Skansen. Vi får hoppas att det blir en tredje gång i Sverige också då. För nu blir det tredje gången i Norge. Den 3:e ska han uppträda, den 4:e ska han vara programledare, som tidigare gånger. Lite roligt :)
 
11 juli-26 juli: Sommarshow med Didrik och Bettan - en turné de verkar ha varje år nu. Hade gärna vela gå, men vi får se hur det blir iår. Om man väl ska åka bör man ju åka med hela familjen, men tror de har lite andra planer. Kanske nästa år :)
 
Resten finns att se på hans officiella facebook-sida. Den kommer ni till genom att klicka här !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback