Nej, åt det gamla ska vi binda vackra kransar

 
Och ta vårt liv och mina katter som de är.
Och trots all kärleksbrist och trasighet och fransar
Dig skall jag älska livet ut, dig har jag kär!

Onsdag eftermiddag efter en stor, go portion tacos som det bjöds på idag i matsalen. Mmmm.
Nu åt psykologi och engelska, sedan ska jag ta mig en go RPM och plugga rejält på spanska, som jag fruktasvärt, sorgligt nog har prov i imorgon. Jag ska verkligen fira när jag har haft sista spanskalektionen i mitt liv!
 
Så nu sitter jag här bland skåpen och lyssnar på Håkan Hellströms version av "Trubbel". Väldigt fin låt, och en ännu bättre version på en väldigt fin låt. Rekommenderar.
Ser väldigt tomt ut i skolan, märker jag. Brukar definitivt vara myycket mer folk, men jag vet inte, många har nog lektioner såhär efter lunchtid...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback