Såna e vi.

Denna vecka kör vi hårt, som vanligt. Idag var det Zumba på schemat igen. Passet börjar med en en gammal, riktigt lång och go mixning av olika låtar som varar i ca 10 minuter. Mmmm..får gåshud av vissa toner och hela stämningen, just på den mixningen!
 
Har även haft spanskaprov..bara 1½ år kvar med det...buuuuh.. Tror ärligt talat att det inte gick så bra. Jag har ju inte direkt tränat och förberett mig, för det går bara inte med spanska. Men, vad gör ett omprov i det stora hela? ;)
 
Nu är man nyduschad och fräsch, och trött. Så ska nog krypa ner hos ena systern min och titta på något nostalgiskt och trevligt. Vi brukar annars titta på gamla serien Eva och Adam eller kanske Ebba och Didrik eller någon gammal julkalender från 90-talet. Såna e vi.
 
Det bästa med dagen (förutom Zumban) var att jag idag började 12.55 (!) så jag vaknade vid 9 (!) och tillbringade dagen med Linnea och mamma som också var hemma idag. Vi tre tittade på MacGyver som jag nämnt tidigare. En (numera) mesig serie från 80-90-talet. Ja, när jag säger mesig menar jag att den är mild och "kärleksfull" nästan, om man jämför med actionserier idag. Lite "tänk på vad han känner när du gör sådär". Lite den. Men ändå med spänning och karaktär. Har blivit vår lilla grej det här med att alltid kolla på MacGyver på kanal 9 kl. 11.10 varje gång jag har sovmorgon eller är ledig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback