Strövtåg i hembygden

Min klasskompis håller hela tiden på att uppdatera sin Facebook-status om hur det går för hennes hund att få ut sina söta valpar. Ser ut på bilderna som det är små labradorer. :)
 
Dagen började bra med en inställd spanskalektion. Vill man ha någon lektion iställd, så är det spanskan.
Senare ikväll blir det CXWORK och vanlig fritid. Ska nog ta och försöka fortsätta på "Låt den rätte komma in" som jag började läsa på förra året. Ja, sedan kom ju julen och skolan och allt, så den har blivit lite dammig nu. Men jag tänkte att om jag skriver det här på bloggen har jag ju "lovat" mig själv och ni som nu läser detta, så jag inte kan komma undan. Jag vill även börja på fjärde boken i Twilight-serien, men för att börja på den måste jag ju slutföra denna. Såna e vi.
 
Det är inte långt kvar heller till SCIFI-mässan!!! Bara 2 ½ veckor kvar.... Ärligt talat, jag ser så otroligt mycket fram emot det! Får spara mars' månads studiebidrag så man har en hel tusing att gå runt och köpa grejjer för. Har även erbjudit mig att åka runt nu veckorna innan och sätta upp affischer. Får se om de behöver min hjälp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback