En jagad blade runner

Dessa två kom på posten idag! Två underbara filmer av Harrison Ford från 1982 och 1993. Mitt mål är att ha alla filmer på BlueRay/DVD, beroende på vad som finns i affärerna numera. Såpass gamla filmer brukar de inte sälja längre..Men några till vet jag, så här ska köpas......:D.....Så småningom ^^
 
Nu ska vi åka och se min kära syster Elvira uppträda på hennes skola som även jag ska börja i nästa år. Inte något jag planerat, men så blir det när ens egen skola läggs ner...-.- 
Hur som helst, så är det en föreställning de satt upp: "The Wiz". Blir roligt! Man är ju inte direkt nervös när man ska se henne uppträda. Hon är ju alltid så chill och så himla duktig. Man är så stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback