Tur i oturen

Bild från i somras
 
Nu sitter man i skolan igen
 

Efter ett gött lov är man tillbaks igen. Har lite saker framför mig nu i veckan gällande skolarbeten och diverse, men det löser sig alltid. Nu gäller det mest att försöka klara att gå upp på morgonen när man ser hela familjen ligga och sova medan man själv måste gå ut i kylan när det är alldeles bäcksvart ute. Det är något jag aldrig kommer vänja mig vid.

Man har även lite tur i oturen. Var här strax innan 08.00, och fick då reda på att lektionerna med religionsläraren är inställd. Jahapp...Så nu sitter man här när man kunde ha varit hemma i sängen och sovit. Nåväl. Det är bra att ha kommit igång iallafall. Dessutom är det alltid tur att man ibland slipper vissa tråkiga lektioner.
 
Så nu sitter alla här med varsin dator, varierandes mellan Minecraft och andra gottegrejjer. Själv sitter jag och bloggar samtidigt som jag lyssnar på Jack The Giant Slayer-soundtracket. Bra grejjer.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback