25 oktober 2009

Idag är det exakt 4 år sedan jag stod i Göteborg, Nordstan för att träffa Alexander Rybak för första gången tillsammans med Emma och Jasmine. Vi fick varsin bild, kram och signering av honom. Senare på kvällen, eller för att vara exakt - 19.30, hade han en konsert i Lorensbergsteatern. Vi hade gjort egna t-shirts med honom på och allting.
 
Att det är fyra år sedan är rätt så otroligt. Jag minns det fortfarande väldigt starkt.
 
Ni kan läsa mitt inlägg om det från december 2009. Inlägg nr 2 på bloggen. Klicka → här ← 
 
 
En av några hundra bilder från konserten 2009. Denna tyckte vi var lite speciell med tanke på att blicken är riktad in i min kamera.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback