Team Fortress 2

 
 
Efter en lång vecka med DEADlines, matteprov och en massa andra sysslor och lite sömn (pga those damn deadlines) så har jag inte kunnat blogga, träffa folk eller spela Team Fortress 2. Men nu har jag lite tid på helgen så idag blev det av en stund. Även Oscar loggade in och körde ett tag. Damn kul spel, har spelat det under ca 2 månaders tid och har redan spelat i totalt 65 timmar. Blev fast direkt, pröva! Ta det dock lite lugnt, vill ju helst inte uppmuntra till spelmissbruk. Sicken förebild jag är..haha. 
 
Nåväl. Speltips, alltså!
 
Men nu ska jag krypa till kojs. Imorgon väntar många nya spännande äventyr. Då åker jag med Linnea till stan för att hon ska investera i hennes första inköp av en sprillans ny mobiltelefon. Blir roligt, älskar ju tekniska saker som alla vet... ;)
 
Natti!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback