Tjejmiddag hos Jasmine

 
  
 
 
 
 
 
 
 
Det var riktigt längesen man träffades på detta sätt, med dessa människor. Så ROLIGT!
 
Ofta brukar ju föräldrar säga "Man träffar nya kompisar" när det gäller frågan om skolbyte. Det är i och för sig sant, eftersom jag har träffat en hel del nya människor som jag umgås med också. Men...äkta vänskap består. Jasmine, Jennifer, Ahm och Anna är några av de personer jag hängt ihop med drygt ända sedan tiden då man började skolan. Att få chansen att ha hålla kvar kontakten med sina gamla goda vänner är riktigt värdefullt. Något som jag uppskattar!
 
Under kvällen käkade vi tacos, en sketago efterrätt som Jennifer-raringen kämpat hemma med - bestående av en form gjord av choklad, inuti vit chokladmousse, hallon och lime. Sketago! Kändes som man satt som en av de fyra i Halv åtta hos mig. Hon hade helt klart fått en tia.
 
Resten av kvällen spelade vi "Med andra ord", kollade på gamla videos från förr (givetvis), snackade en jädra massa och avslutade kvällen med en massa SingStar, lite gamla godingar från riktigt förr, samt DISNEY! 
 
Vi hade sååå roligt, och kan ni fatta. Vi alla var nyktra och glada. Som vi ALLTID är :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback